ماضی کے مسلمانوں کی عظمت و موجودہ مسلمانوں کی ذلت کے اسباب
ﻣﻮﻻﻧﺎ ﺍﺑﻮﺍﻟﮑﻼﻡ ﺁﺯﺍﺩ ﻧﮯ ﺍﭘﻨﯽ ﻣﺸﮩﻮﺭ ﮐﺘﺎﺏ
ﻏﺒﺎﺭِ ﺧﺎﻃﺮ ﻣﯿﮟ ﻗﻮﻣﻮﮞ ﮐﮯ ﻋﺮﻭﺝ ﻭ ﺯﻭﺍﻝ
ﻣﯿﮟ ﮐﮯ ﺭﻭﯾﻮﮞ ﭘﺮ ﻣﺒﻨﯽ ﮐﭽﮫ ﻧﮩﺎﯾﺖ ﻋﺒﺮﺕ
ﺍﻧﮕﯿﺰ ﻭﺍﻗﻌﺎﺕ ﭘﯿﺶ ﮐﯿﮯ ﮨﯿﮟ۔
ﭘﮩﻼ ﻭﺍﻗﻊ ﺩﯾﮑﮭﯿﮯ۔
ﯾﻮﺭﭖ ﮐﮯ ﺍُﺟﮉ ﻭﺣﺸﯽ ﭘﻮﭖ ﮐﯽ ﻣﺴﻠﻂ ﮐﺮﺩﮦ
ﺻﻠﯿﺒﯽ ﺟﻨﮓ ﮐﺎ ﺍﯾﻨﺪﮬﻦ ﺑﻦ ﺭﮨﮯ ﺗﮭﮯ۔ ﻋﯿﻦ
ﺍُﻥ ﺩﻧﻮﮞ ﮐﺎ ﻭﺍﻗﻌﮧ ﮨﮯ ﺟﺐ ﻣﺴﻠﻤﺎﻥ ﺍﻭﺭ
ﺻﻠﯿﺒﯽ ﻟﺸﮑﺮ ﻣﺼﺮ ﮐﯽ ﺳﺮ ﺯﻣﯿﻦ ﭘﺮ ﺍٓﻣﻨﮯ
ﺳﺎﻣﻨﮯ ﺗﮭﮯ۔
ﺍُﺱ ﻭﻗﺖ ﺻﻠﺒﯿﻮﮞ ﮐﯽ ﺣﺎﻟﺖ
ﺍﯾﮏ ﺻﻠﯿﺒﯽ ﻧﺎﺋﭧ ﻧﮯ ﺍﻥ ﺍﻟﻔﺎﻅ ﻣﯿﮟ ﺑﯿﺎﻥ
ﮐﯽ ﮨﮯ۔ ﺍﯾﮏ ﺭﺍﺕ ﮨﻢ ﺩﺭﯾﺎ ﮐﮯ ﺭﺍﺳﺘﮯ ﮐﯽ
ﺣﻔﺎﻇﺖ ﮐﮯ ﻟﯿﮯ ﺑﻨﺎﺋﯽ ﮔﺌﯽ ﺑﺮﺟﯿﻮﮞ ﭘﺮ ﭘﮩﺮﮦ
ﺩﮮ ﺭﮨﮯ ﺗﮭﮯ، ﺗﻮ ﺍﭼﺎﻧﮏ ﺩﯾﮑﮭﺎ ﮐﮧ ﻣﺴﻠﻤﺎﻧﻮﮞ
ﻧﮯ ﺍﯾﮏ ﺍﻧﺠﻦ ﺟﺴﮯ ﭘﭩﺮﯾﺮﯼ ( ﯾﻌﻨﯽ ﻣﻨﺠﻨﯿﻖ )
ﮐﮩﺘﮯ ﮨﯿﮟ، ﻻ ﮐﺮ ﻧﺼﺐ ﮐﺮ ﺩﯾﺎ ﺍﻭﺭ ﺍﺱ ﺳﮯ ﮨﻢ
ﭘﺮ ﺁﮒ ﭘﮭﯿﻨﮑﻨﮯ ﻟﮕﮯ۔ ﺟﯿﺴﮯ ﮨﯽ ﻣﺴﻠﻤﺎﻧﻮﮞ
ﮐﺎ ﭘﮩﻼ ﺑﺎﻥ ﭼﻼ۔ ﮨﻢ ﮔﮭﭩﻨﻮﮞ ﮐﮯ ﺑﻞ ﺟﮭﮏ
ﮔﺌﮯ ﺍﻭﺭ ﺩﻋﺎ ﻣﯿﮟ ﻣﺸﻐﻮﻝ ﮨﻮ ﮔﺌﮯ۔ ﮨﺮ
ﻣﺮﺗﺒﮧ ﺟﺐ ﺑﺎﻥ ﭼﮭﻮﭨﻨﮯ ﮐﯽ ﺁﻭﺍﺯ ﮨﻤﺎﺭﺍ ﻭﻟﯽ
ﺻﻔﺖ ﭘﺎﺩﺷﺎﮦ ﺳﻨﺘﺎ ﺗﮭﺎ، ﺗﻮ ﺑﺴﺘﺮ ﺳﮯ ﺍﭨﮫ
ﮐﮭﮍﺍ ﮨﻮﺗﺎ ﺗﮭﺎ ﺍﻭﺭ ﺭﻭﺗﮯ ﮨﻮﺋﮯ ﮨﺎﺗﮫ ﺍﭨﮭﺎ ﺍﭨﮭﺎ
ﮐﺮ ﻧﺠﺎﺕ ﺩﮨﻨﺪﮦ ﺳﮯ ﺍﻟﺘﺠﺎﺋﯿﮟ ﮐﺮﺗﺎ۔ ﻣﮩﺮﺑﺎﻥ
ٰ!ﯽﻟﻮﻣ ﻣﯿﺮﮮ ﺁﺩﻣﯿﻮﮞ ﮐﯽ ﺣﻔﺎﻇﺖ ! ﺮﮐ
ﻟﯿﮑﻦ ﺑﺎﻵﺧﺮ ﮐﻮﺋﯽ ﺩُﻋﺎ ﺑﮭﯽ ﺳُﻮﺩﻣﻨﺪ ﻧﮧ
ﮨﻮﺋﯽ ﺍﻭﺭ ﺁﮒ ﮐﮯ ﺑﺎﻧﻮﮞ ﻧﮯ ﺗﻤﺎﻡ ﺑﺮﺟﯿﻮﮞ ﮐﻮ
ﺟﻼ ﮐﺮ ﺧﺎﮐﺴﺘﺮ ﮐﺮ ﺩﯾﺎ۔ ﺻﻠﺒﯿﻮﮞ ﻧﮯ ﺗﺎﺭﯾﺨﯽ
ﺷﮑﺴﺖ ﮐﮭﺎﺋﯽ ﺍﻭﺭ ﻻﮐﮭﻮﮞ ﻻﺷﯿﮟ ﭼﮭﻮﮌ
ﮐﺮ ﻓﺮﺍﺭ ﮐﯽ ﺭﺍﮦ ﺍﺧﺘﯿﺎﺭ ﮐﺮﻧﺎ ﭘﮍﯼ۔
ﺍﺏ ﺩﻭﺳﺮﯼ ﺟﺎﻧﺐ ﮐﯽ ﺣﺎﻟﺖ ﺩﯾﮑﮭﯿﮯ
ﺍﭨﮭﺎﺭﻭﯾﮟ ﺻﺪﯼ ﮐﮯ ﺍﻭﺍﺧﺮ ﻣﯿﮟ ﺟﺐ ﻧﭙﻮﻟﯿﻦ ﻧﮯ
ﻣﺼﺮ ﭘﺮ ﺣﻤﻠﮧ ﮐﯿﺎ ﺗﻮ ﻣﺮﺍﺩ ﺑﮏ ﻧﮯ ﺟﺎﻣﻊ ﺍﺯﮨﺮ
ﮐﮯ ﻋﻠﻤﺎﺀ ﮐﻮ ﺟﻤﻊ ﮐﺮ ﮐﮯ ﺍﻥ ﺳﮯ ﻣﺸﻮﺭﮦ ﮐﯿﺎ
ﺗﮭﺎ ﮐﮧ ﺍﺏ ﮐﯿﺎ ﮐﺮﻧﺎ ﭼﺎﮨﯿﮯ۔ ﻋﻠﻤﺎﺀ ﺍﺯﮨﺮ ﻧﮯ
ﺑﺎﻻﺗﻔﺎﻕ ﯾﮧ ﺭﺍﺋﮯ ﺩﯼ ﺗﮭﯽ ﮐﮧ ﺟﺎﻣﻊ ﺍﺯﮨﺮ
ﻣﯿﮟ ﺻﺤﯿﺢ ﺑﺨﺎﺭﯼ ﮐﺎ ﺧﺘﻢ ﺷﺮﻭﻉ ﮐﺮ ﺩﯾﻨﺎ
ﭼﺎﮨﯿﮯ ﮐﮧ ﺍﻧﺠﺎﺡِ ﻣﻘﺎﺻﺪ ﮐﮯ ﻟﯿﮯ ﺗﯿﺮ ﺑﮩﺪﻑ
ﮨﮯ۔ ﭼﻨﺎﻧﭽﮧ ﺍﯾﺴﺎ ﮨﯽ ﮐﯿﺎ ﮔﯿﺎ ﻟﯿﮑﻦ ﺍﺑﮭﯽ
ﺻﺤﯿﺢ ﺑﺨﺎﺭﯼ ﮐﺎ ﺧﺘﻢ، ﺧﺘﻢ ﻧﮩﯿﮟ ﮨﻮﺍ ﺗﮭﺎ ﮐﮧ
ﺍﮨﺮﺍﻡ ﮐﯽ ﻟﮍﺍﺋﯽ ﻧﮯ ﻣﺼﺮﯼ ﺣﮑﻮﻣﺖ ﮐﺎ
ﺧﺎﺗﻤﮧ ﮐﺮ ﺩﯾﺎ۔ ﺍﻭﺭ ﻋﺮﺏ ﭘﺮ ﻏﻼﻣﯽ ﮐﮯ ﺩﻭﺭ
ﮐﺎ ﺍٓﻏﺎﺯ ﮨﻮ ﮔﯿﺎ۔
ﺍﻧﯿﺴﻮﯾﮟ ﺻﺪﯼ ﮐﮯ ﺍﻭﺍﺋﻞ ﻣﯿﮟ ﺟﺐ ﺭﻭﺳﯿﻮﮞ
ﻧﮯ ﺑﺨﺎﺭﺍ ﮐﺎ ﻣﺤﺎﺻﺮﮦ ﮐﯿﺎ ﺗﮭﺎ ﺗﻮ ﺍﻣﯿﺮِ ﺑﺨﺎﺭﺍ ﻧﮯ
ﺣﮑﻢ ﺩﯾﺎ ﮐﮧ ﺗﻤﺎﻡ ﻣﺪﺭﺳﻮﮞ ﺍﻭﺭ ﻣﺴﺠﺪﻭﮞ
ﻣﯿﮟ ﺧﺘﻢ ﺧﻮﺍﺟﮕﺎﻥ ﭘﮍﮬﺎ ﺟﺎﺋﮯ۔ ﺍُﺩﮬﺮ
ﺭﻭﺳﯿﻮﮞ ﮐﯽ ﻗﻠﻌﮧ ﺷﮑﻦ ﺗﻮﭘﯿﮟ ﺷﮩﺮ ﮐﺎ
ﺣﺼﺎﺭ ﻣﻨﮩﺪﻡ ﮐﺮ ﺭﮨﯽ ﺗﮭﯿﮟ۔ ﺍِﺩﮬﺮ ﻟﻮﮒ
ﺧﺘﻢِ ﺧﻮﺍﺟﮕﺎﻥ ﮐﮯ ﺣﻠﻘﻮﮞ ﻣﯿﮟ ﺑﯿﭩﮭﮯ، " ﯾﺎ
ﻣﻘﻠﺐ ﺍﻟﻘﻠﻮﺏ ﯾﺎ ﻣﺤﻮّﻝ ﺍﻻﺣﻮﺍﻝ " ﮐﮯ ﻧﻌﺮﮮ
ﺑﻠﻨﺪ ﮐﺮ ﺭﮨﮯ ﺗﮭﮯ۔ ﺑﺎﻵﺧﺮ ﻭﮨﯽ ﻧﺘﯿﺠﮧ ﻧﮑﻼ
ﺟﻮ ﺍﯾﮏ ﺍﯾﺴﮯ ﻣﻘﺎﺑﻠﮧ ﮐﺎ ﻧﮑﻠﻨﺎ ﺗﮭﺎ۔ ﺟﺲ
ﻣﯿﮟ ﺍﯾﮏ ﻃﺮﻑ ﮔﻮﻟﮧ ﺑﺎﺭﻭﺩ ﮨﻮ، ﺩﻭﺳﺮﯼ
ﻃﺮﻑ ! ﻥﺎﮕﺟﺍﻮﺧ ﻢﺘﺧ
ﺩﻋﺎﺋﯿﮟ ﺿﺮﻭﺭ ﻓﺎﺋﺪﮦ ﭘﮩﻨﭽﺎﺗﯽ ﮨﯿﮟ ﻣﮕﺮ
ﺍﻧﮩﯽ ﮐﻮ ﺟﻮ ﻋﺰﻡ ﻭ ﮨﻤﺖ ﺭﮐﮭﺘﮯ ﮨﯿﮟ۔
ﻭﺳﺎﺋﻞ ﺑﮩﻢ ﭘﻨﭽﺎﺗﮯ ﺍﻭﺭ ﺍُﻥ ﮐﺎ ﺑﮩﺘﺮﯾﻦ
ﺍﺳﺘﻌﻤﺎﻝ ﮐﺮﺗﮯ ﮨﯿﮟ، ﺑﮯ ﮨﻤﺘﻮﮞ ﮐﮯ ﻟﯿﮯ ﺩﻋﺎ
ﺗﺮﮎِ ﻋﻤﻞ ﺍﻭﺭ ﺗﻌﻄﻞِ ﻗﻮﯼٰ ﮐﺎ ﺣﯿﻠﮧ ﮨﻮﺗﯽ
ﮨﮯ
No comments:
Post a Comment